پیامک | جوک | مطالب سرگرمی

پیامک, جوک,طنز,مطالب علمی,مطالب سرگرمی,پیامک جدید,پیامک خنده دار,شعرهای طنز,شعرهای سرگرمی

پیامک | جوک | مطالب سرگرمی

پیامک, جوک,طنز,مطالب علمی,مطالب سرگرمی,پیامک جدید,پیامک خنده دار,شعرهای طنز,شعرهای سرگرمی

اس ام اس تبریک تولد

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۲۳ ب.ظ

 

یه گل دارم فلفلیه!

مثل بهاره اما قلقلیه!

دوسش دارم فراوان

گل من کنارم بمون

تولد تولد تولدت مبارک گل نازم

 

************اس ام اس تبریک تولد************

 

تولد لحظه هایت مبارک، تولد حس لطیف هر بار راز و نیازت با خدا مبارک، تولد هر بار طلوعت مبارک، ای بابا تولد منم مبارک!!!

 

************اس ام اس تبریک تولد************

 

‘* ‘ .* . ‘ * . ‘ *.' .'
*شب .' .' * . ‘ .'
* . *' تولدتون *
.پر.'" . ; ستاره ‘ ‘
.' ‘ * ‘ .' .* ‘. ‘ .*
‘ .' * .باد.'. *.'* ,

 

************اس ام اس تبریک تولد************

 

دوستت دارم قد یه بشکه بنزین

خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین

روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین!

 

************اس ام اس تبریک تولد************

 

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ میشود ، اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی.

 

************اس ام اس تبریک تولد************

 

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست ، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست ، پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.

 

************اس ام اس تبریک تولد************

 

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام ، که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.

من روز تولدت ٬ خود متولد می شوم ...

تولدمان مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴
مرتضی مناف زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی